Avaza wrote:სროლის სწავლას 20 წუთი უნდა
რაღაცა ხუმრობაა როგორც ჩანს ან იარაღიდან სროლაზე არაა ალბათ საუბარი.
პლასტმასის იარაღები არის სათამაშო და დარჩება სულ სათამაშოდ, ვერასდროს ვერ გახდება რეალური იარაღის თუნდაც სავარჯიშო.
სრული ასლებიც კი (მეტალის) რომელიც ზომა-წონაში ემთხვევა რეალურს და ზოგჯერ რეალურზე ძვირიც ღირს

ისინიც კი არ გამოდგება რეალურად ვარჯიშისთვის.
ნამდვილთან მაქსიმალურად მიახლოებული მეტალის იარაღით შეიძლება მარტო ტარების/გადაკიდების დამუღამება და წერტილი. არანაირი გადატენვა, სასხლეტის დაშვება, დამცველი, სროლაზე ხო საერთოდ სასაცილოა საუბარი.
Avaza wrote:ელემენტარულ დამიზნებას მეტი არ უნდა ... თუ არ გჯერა, 9 წლის ბავშვებს განახებ მიზანში რომ ურახუნებენ პნევმატიკიდან (მანამდე რომ არ ჭერიათ ხელში) და თან ძალიან ზუსტად ...
ილუზიაა პნევმატიკიდან ნასროლის შედარება ცეცხლსასროლთან. საერთოდ ყველაფრის თავიდან სწავლა მოუწევთ როდესაც ცეცხლსასროლზე მიდგებიან. სასხლეტის დაშვებიდან დაწყებული გადატენვით და უკუცემით დამთავრებული.
******************
დამიზნების ვარჯიში ვითომ შეიძლება ხომ? ერთი შეხედვით თეორიულად როგორ არა! სამიზნე მოწყობილობები ერთნაირი თუ ექნება რა მნიშვნელობა აქვს

აი აქ შემოდის პრაქტიკის მომენტი და ამბობს რომ დამიზნება და სროლა ერთი განუყოფელი პროცესის ნაწილია და გასროლის შემდეგ ხელახალი დამიზნება და თუნდაც მოძრავ სამიზნეზე მიყოლება ხომ საერთოდ წარმოუდგენელია სროლის გარეშე.
თეორიულად შეიძლება ბევრი რამე მარტივად ჩანდეს მაგრამ რეალურად პრაქტიკას რომ მიადგები საერთოდ სხვა რეალობაა.
სამწუხაროდ სროლა არაა ისეთი რამე რომელიც რომელიმე დღეს ისწავლება, ილუზიაა ასევე ისიც რომ ვთქვათ აი სროლა ვიცი და მორჩა. რეალურად სროლის სწავლა საკმაოდ ვრცელი პროცესია და კიდევ უფრო ვრცელი პროცესია ფორმის შენარჩუნება-გაუმჯობესება.